Tuesday, April 17, 2007

WELCOME TO MACAM2 PETUA

Alhamdulillah, akhirnya terbina juga satu blog dari saya. Blog ini saya bina dengan tujuan untuk berkongsi segala macam petua, tips, teknik, kaedah dan sebagainya yang sesuai untuk semua golongan pembaca samada ibu, bapa, suami, isteri, remaja dll.

Dengan usaha dan keyakinan yang berterusan saya harap mampu menyediakan output yang berguna kepada kita semua agar ianya dapat menjadi panduan dan rujukan untuk menjalani hidup yang lebih bermakna. Tapi sekuat mana manusia itu berusaha, kuat lagi kudrat Tuhan yang menentukan segalanya. Nisbah kita sebagai hamba tidak lepas dari berusaha sekuat mungkin.

Ok. Selamat melayari blog ini dengan senang hati. Yang buruk itu dari saya, yang cantik itu dari Allah :)

2 comments:

Anonymous said...

tahniah :)

Anonymous said...

Assalamu'alaikum
Salam perkenalan. Tahniah atas usaha mengumpul dan berkongsi petua dgn rakan2. Saya nak cadangkan puan selitkan petua2 menambah susu ibu bg ibu2 yg menyusukan bayi... saya pun sedang merisik2 petua ini. :)
Wassalam.

website:www.momschoice.com.my.
email:admin@momschoice.com.my.